Tiltrædelsesseminar for klinisk professor Frede Donskov

Torsdag den 12. januar 2022 holder klinisk professor Frede Donskov tiltrædelsesseminar under titlen "Udvikling af moderne kræftbehandling". Du kan allerede nu tilmelde dig.

I anledning af Frede Donskovs tiltrædelse som klinisk professor i onkologi ved Institut for Regional Sundhedsforskning, Syddansk Universitet og ved Onkologisk Afdeling, Sydvestjysk Sygehus, Syddansk Universitetshospital, inviterer Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet til tiltrædelsesseminar.

• 14.00-14.05: Introduktion og velkomst
    Rikke Leth-Larsen, institutleder, Institut for Regional Sundhedsforskning, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, SDU

• 14.05-14.45: Udvikling af moderne kræftbehandling
    Frede Donskov, klinisk professor, dr.med., overlæge, Institut for Regional Sundhedsforskning, SDU og Onkologisk Afdeling, Esbjerg Sygehus Syddansk Universitetshospital

• 14.45-15.25: De multidisciplinære kræftgruppers betydning. Dansk Bryst Cancer Gruppe, DBCG, som eksempel
    Bent Ejlertsen, professor, overlæge, dr.med., ph.d., Onkologisk Afdeling, Rigshospitalet Københavns Universitet og lægelig leder for Dansk Bryst Cancer Gruppe

• 15.25-15.35: Diskussion og afslutning
  • Tid
    Tiltrædelsesseminaret holdes torsdag den 12. januar 2023 kl. 14.00-15.35

• Sted
    Auditoriet, Bygning D, Sydvestjysk Sygehus, Finsensgade 35, 6700 Esbjerg (bemærk indgangen til Auditoriet findes ved Haraldsgade).

• Tilmeld dig arrangementet her
    Ved tilmelding bedes du venligst tilkendegive, om du også ønsker at deltage i den efterfølgende reception.

• Tilmeldingsfrist er den 19. december 2022.