Kom til Sundhedsfagligt Forskerforum den 24. januar 2024

Sundhedsfagligt Forskerforum inviterer forskere og forskningsinteresserede ved Esbjerg og Grindsted Sygehus, Syddansk Universitetshospital, til møde i forskerforum onsdag den 24. januar 2024 kl. 14.30.

Forskerforum er et tværfagligt forskningsnetværk, som holder fire årlige møder.

Formålet med møderne er at skabe et netværk med andre forskningsinteresserede og få mulighed for at drøfte forskningsprojekter og -idéer samt hente hjælp og input til ens forskningsarbejde.

• Velkommen
    v/ Bibi Gram
  • Understanding the phenomenon of mobilisation when conscious and mechanically ventilated patients are mobilised in the intensive care unit
    v/ Ph.d., sygeplejerske Lene Lehmkuhl, Anæstesiologisk Intensiv Afdeling, OUH/Svendborg Sygehus
  • Recovering from bariatric surgery: the effects of early initiated and supervised mobilization
    v/ kommende ph.d. studerende, Nanna Marie Christiansen, Anæstesiologisk Afdeling, Esbjerg Sygehus
  • Afrunding og farvel
  • Det er åbent for alle forskere og forskningsinteresserede at blive en del af Sundhedsfagligt Forskerforum.
  • Onsdag den 24. januar 2024 kl. 14.30 – 16.00
  • Auditoriet, Esbjerg Sygehus
  • Sæt også allerede nu kryds i kalenderen den 20. marts 2024, hvor det næste møde i sundhedsfagligt forskerforum bliver holdt.